Dag på stranden!!

Känns inte dehär lite fel?
 

Är lite dagvill här.. Men de borde va lördag här eftersom alla på facebook ha skrivit om fredagkväll i Sverige. Orka hålla koll på vilken dag de är. =D

Hörde inte ens väckaren morse. Vakna halv 10...
Märklig jävla tid att vakna, va e klockan i sverige då? Halv 4 va? Men då är de kanske inte så underlig att ja vakna den tiden nu ändå..
Smörja in sig me solkräm, på me bikinin och iväg!!
De är alls inte mycke folk på stranden, undra va som är på gång.. Om alla e på utflykter eller om de helt enkelt inte är så mycke folk här i Kata..


Kata Beach

La mig breve ett svenskt gäng som hade två killar i min ålder. De visa sig dock att den ena hade tjej å den andra killen va mer intresserad av att spela yatzy me sin mamma än att ta kontakt me mig fast än att ja låg å kolla på han. *fnys*
Däremot va de en sån snygg vältränad "hobbyneger" som flirtade me mig å kollade på mig vart ja än gick. Tur att hans tjej inte verka va svartsjuk iaf..
Nej tack..
Gu va ja e desperat efter sällskap!!
Å ni kanske tror att de är en kille för att ha sex, där ha ni fel, (även om de inte är nå fel på sex) saken är bara den att ja bruka gå bättre hop me killar över lag än tjejer som oftast inte gillar mig.

Tänkte att idag ska ja fasen få färg, så började me att ligga i solen!
Varmt som attan, efter en timma la ja mig under parasoll å läste, åt lite frukt och myste.


Så gott!

Sen solen igen.. Men alltså de är nå sjukt, ha inte fått färg mer än i pannan!
Va är de för fel på min kropp???


Kommer bara bli sånnahär bilder på mig då ja e ensam..

Saken är den att om ja inte tar nån solskydd så kommer ja bränna mig nå så guförbannat. Men ha bara 15!!!! och likblek...
Har förvisso faktor 6 med mig.. Ska fasen ta de imon.. Nån måtta på blekheten få de faktiskt va nu!

Badade idag! Hur skönt som helst!
Men kan inte riktigt slappna av då man ha sakerna på stranden oövervakat. Hade telefon me mig till stranden, hade ja inte haft den skulle de ju inte spelat nån roll. =)

Sen satt jag och dömde en tjej lite.. Eller kvinna va de kanske, lite svårt att avgöra. Jag dömer ingen som opererar brösten, men är de på allvar nödvändigt att operera brösten å gå topless på stranden?
Hon var väldigt smal så jag förstår att hon inte ha haft en gnutta bröst förut, men för vem ha hon eg gjort brösten när hon gör såhär?
En snygg bikini skulle va mindre vulgärt enligt mig..
Naturliga bröst är faktiskt snyggare om man ska gå omkring topless. Men ja e tjej, va vet jag.. =D


Relax efter stranden

Dagens vardagslyx blev en oljemassage. Alltså allvarligt de är ju så billigt att de är löjligt. Å de va hur mysigt som helst! Men en timma går alldeles för fort i sånnahär lägen. Tur att jag ska va här i några dagar till så ja kan gå dit igen. =)
Efter de gick jag till samma restaurang som igår. Vet förvisso några bra restauranger på andra sidan Kata men är en liten latmask idag så få ta en av de restaurangerna en annan dag. De blev kyckling i vitlök och peppar idag. Fyfaan fortsätter jag äta såhär komme ja ha en rumpa stor som globen innan ja e hemma... =O


Kyckling med vitlök och peppar

Sen måste ja säga att domhär jävla ödlorna kommer bli min död!
Geco e ju små och gör inget väsen av sig men dom gröna... Råka man gå förbi en sån så fladdra den iväg och lever om som en halv skock elefanter.
Fan man ha ju inte ens sett dom förrän dom skrämmer skiten ur en! =O

Blir de stranden imon me??
Känns som att man ha svikit kameran idag lite.. Men samtidigt ha ja än många dagar på mig att fota (de säger man alltid å vips är man på väg hem)
Fast då ja kom till stranden idag va de lite "Känns som att jag ha gjort dehär".. Misstänker att dehär är sista gången jag åker till Kata - 4ggr räcker. Om jag inte börjar ta mig runt å kolla restan av Phuket. Kanske ska riskera livet å hyra en moppe..
Mmm.. Återstår att se.. =)




Kommentarer
janne

Du blir vackert röd har jag hört! Njut värme o ledigehet 20 minus just nu.

Svar: Du, de va länge sen ja blev SÅ röd som då ja jobba me er. Mina pigment vaknade efter de somrarna. =DFörsöker njuta varenda minut, saknar inte kylan de minsta!
Kate

2013-01-19 @ 15:23:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0