Funderationer i natten..


Måste lägga ut bild på dessa blad fastän man inte ser hur stora de egentligen är, de är större än mig 
 
Har kommit fram till följande plan för morgondagen -
Strandläge hela dagen, me förutsättning att de är sol såklart.
Fota i all ära men jag är här för att slappna av, och än så länge känns de inte riktigt som att ja ha gjort de. Och ha inte fått en gnutta färg idag så de ger mig såklart panikkänsla då jag vet att jag har problem att få färg! MÅSTE SOLA!
Men de mest avgörande är de faktum att ja ha två blåsor på mina tassar!!
Och sen ha ja sjukt ont i ett knä, antingen är ja inte van att gå omkring me denhär sjuka vikten, eller är de från att ja låg konstigt hopkurad å sov i Bangkok igår så nån nerv ha klämts, de gör lixom ont från lår till knä men ondast då ja böjer knät.
Så, då är de lika bra va still imon..
Stranden, frukttallrik och en bok! =)

Kollade folket på stranden idag å som jag har sagt förut är de mest äldre ensamma män, äldre gifta och unga par.Ingen ensam pojke för mig att kolla på.. Vilket nog är lika bra men ändå!
De få mig att sakna Chris lite, vi hade några riktigt bra dagar ihop förra året...

Dom flesta unga åker ju i gäng och är säkert ute på öarna - snorklar, paddlar och festar.. 
Vill oxå snorkla, men då ja åker ut bruka ja ha otur å hamna me pansionärerna som åker just den dan typ.
Nä nu ska ja inte va sån, få skylla mig själv att ja inte ha vänner som vill följa me mig!
 
 
Nu är klockan 3, dax att sova!!
Ha svensk tid i kroppen, bara för att ja hade sällskap på flyget å därför inte kunde sova. Typiskt!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0