Jag tänker för mycke....

Vaknade och trodde att jag var blind, kunde inte öppna ögonen. Efter att tag insåg jag att dom va igensvullna för att ja brände ögonlocken igår. Snyggt Kate!
Aja, gjort e gjort, bara smörja bättre idag och ha solglasögon på stranden!!
Nä alltså även om de är skönt att ligga på stranden så börjar jag känna mig aningens enformig. Vill ut och snorkla eller paddla. Men just nu är de lite vemodigt, ensamt som vanligt!!
Sen ha ja faktiskt bränt mig mitt på ryggen, å de är ju den delen som e ovanför vattenytan då man snorklar så ja kanske måste vänta just av den anledningen oxå..
 


Stranden.. Låg på den sida där jag aldrig legat förut, även om ja bor på den sidan så ha ja varje dag gått till den andra sidan stranden eftersom de alltid är där jag varit..
Nu kommer de igen, gnället på andra människor. Visst, alla ska få ha på sig va dom vill men måste killar ha på sig minimala badbyxor????
Okej om dom ha de hemma, men bland annat folk.. Ha nog sett den största pung i hela mitt liv idag - INTE nå ja ville se kan ja meddela.. =O
Å sånna snygga bruna spännkillar somspringer omkring i badisar som inte lämna mycke åt fantasin. Okej okej, jag e kanske inte så snygg i mina bikinis heller!! Men faen jag täcker röven, skruttan och brösten..
Och varför ha folk en förkärlek att stoppa in badbyxor och bikinis i röven när dom gå omkring?
Visst, när dom ligger ner å solar, men kom igen!!!
Ni hör att ja ska inte ligga på stranden va?
Ha alldeles för mycke tid att hinna tänka. Hahaha...

 

Nästa sak jag reagerat på är att i 80 fall av 100 är killar brunare än tjejer.
Men de är ju jääävligt snyggt me bruna killar de kan jag inte förneka.
Om ja mot förmodan hittar en pojke i mitt liv så kan ja redan nu skriva under på att han kommer va en blek sate me små badbyxor inkörda i röven, sån tur ha ja...
Polacker, ryssar och engelsmän är enkla att peka ut för de är dom som e bleka alternativt knallröda. =D
Och så jag då - polakgrisen Kate.

 

Grillad kyckling och råkostsallad på balkongen som lunch.
De var då jag såg att de hänt nå på grusplanen bortanför hotellet.. En massa stånd... Betyder dehär att de är kvällsmarknad ikväll??
På me kläderna och iväg för att kolla - Jajjamänsan! De är marknad på gång!!
Kanske man går dit en sväng ikväll när dom "har öppet". Nu höll dom ju bara på att plocka fram allt.

 

 

Klockan e lixom knappt tre och redan nu ligger all mat framme, dehär är kyckling, bakterier - mumma!!

 

Smet iväg till sko-heaven för att prova dom supersnygga skorn som ja såg igår, naturligtvis hade dom inte min storlek. Men jag hittade ett par andra skor som ja köpte.

Ojoj, ruinerad 299bath.. ;)


Fina va!!! =)


Men nu tänkte jag verkligen "kommer jag att kunna ha dehär nångång?" Självklart!! När vet ja inte men de va för bra för att inte köpa dem.=))

 

Thaland har inte så bra avloppssystem. Mena vissa avlopp (säkert dom flesta) går direkt ut i en liten bäck, de lukta inte mumma då man gå förbi där, å sen går de rakt ut i havet i kanten av stranden. Lukta inte mumma på den delen stranden heller men folk ligger där och badar ändå. Fattar inte...
I vilket fall så vill Thailändare inte att man spolar ner papper i toaletten för de kan så lätt bli stopp.

 

 

Men alla ni som ha vare i Thailand vet att deras papper inte är som vårat papper. Mena min skit e mer svårlöslig än deras papper som går sönder bara man kollar på de. Papperet ha ju i stort sett lösts upp innan man spolar. Snart kommer dom väl sätta upp lappar att man inte få bajsa i toaletten..

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0