Kväll..

 

Dehär "avloppet" som jag tidigare nämnde är rena paradiset för djur som jag hatar - eremitkräftor och krabbor.. Ikväll då jag gick ner till stranden så stannade jag för att kolla på dessa äckliga djur.. Fyfasen alltså, dom e opålitliga.. *rys*

 

I min hjärna ha ja nu fått en perfekt bild i solnedgången. Det innefattar en kille i bar överkropp Men idag var det väldigt bristfälligt av just den varan. Fanns två killar en kände inte riktigt att dom hade de kroppar som jag ville ha.
De va bara gamla tanter å gubbar som va ute och fullt påklädda kineser.
När man behöver dom, var e alla Thaiboxarkillar som bruka springa på stranden?
I ett oövervakat tillfälle kom de en kille å sprang, hann inte ställa i skärpa eller nå annat tänkbart de va bara upp å trycka av.
Så de är lite liknade som denhär bilden jag skulle vilja ta.. Helst me två killar, som går, inte springer...

 

 

 

Efter de va ja bara så galet lessen. JUst nu påminner allt mig om pappa, alla gamla som ha ont och som går sakta och som andas på ett speciellt sätt. Ja bara grät!
Käntes ju inte helt normalt att gå efter gatan å gråta..


Gick till Dannys och tog en Strawberry daquiri eller två rättare sagt. Och nu till de konstiga, Kohn kom.. Han, stannade till, pekade på mig och log igenkännande och vinkade.
Då blev ja mycke konfunderad..
Är killen på hotellet inte Kohn???
Nu måste ja luska i dehär för dom e ju sjuuuuukt lika - om de nu e två olika.
Men varför skulle han lysa upp som en sol då han såg mig på Dannys men va ganska reserverad då han hälsar på mig på hotellet?

 

 

Gick till Buffalo SteakHouse och åt kyckling i ostronsås och drack en vodkaananas..
De kosta mer än på andra ställen men för att va ärlig så är de en del godare oxå. De gamla talesättet - "man får det man betalar för" stämmer även här..


Min plan för kvällen är nu att bli lite full. Då kanske ja slocknar och inte tänker på att ja e ensam och slutar kanske tänka på pappa.
Jag saknar min mamma å känner att ja borde ha åkt till henne iställe för hit.
Men samtidigt hatar ja kylan så dehär gör mig bättre på ett sätt, och mammas sällskap hade gjort mig bättre på ett annat sätt.

Har köpt lite alkohol så antingen komme ja sitta här i min ensamhet tills ja somnar eller så raglar jag ut sen. Mig kvittar de viljet känns de som..

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0