Så rädd!!

Den skyldige...
 

Klockan e över tre, borde sova sen länge.
Men efter en kväll direkt från helvetet så la jag mig att läsa. De är en kuslig bok om sönderbrända människor och folk som gömmer sig i mörkret.
Det har frasat och varit konstiga ljud i rummet ett tag så man ha legat på helspänn..
Ögonen svider, bestämde mig för att lägga bort boken och upptäcker då att jag inte dragit för mörkergardien helt och inser att om nån står på balkongen, då kan de kolla in utan att ja ser dem!
Smög upp och fort som fasen drog för hela vägen, å då trodde jag att hjärtat skulle stanna i kroppen. Ser en skugga i ögonvrån å hinner tänka att nu, nu händer nå!
DÅ SPRINGER DE EN JÄVLA GECO I TAKET!

 

Hur ha han fått sig in å va gör han i mitt tak?
De är säkert den fan som ha tassat omkring och gjort skumma ljud halva kvällen.
Okej jag är 700 gånger större, men han e läskigare än mig när han är inne i mitt rum, ute är dom okej, men inte inne..
Balkongdörrarna är skjutdörrar och jag ha låst dem så nu e han väl fast här inne hela natten, för ja ha INTE tänkt dra upp gardinerna och öppna dörren för då kommer de som är ute i mörkret på balkongen att kunna komma in!

 

Nu ha ja tappat bort ödlan så ha ingen koll var han är.
Valet står då mellan att va vaken tills de bli ljust så ja kan öppna och han kanske försvinner, eller att försöka somna med vetskap att de kanske kommer en ödla i sängen..
Eller så ha han redan hittat en väg ut, men de vet ju inte jag för ha ingen aning om var han är!!
Kan inte direkt gå ner till killen i receptionen å be han kolla å få ut ödlan om han e kvar..
De är iaf ingen kackerlacka... Men ändå!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0