Hämtat ut Visitkort

De blev ingen fotosession idag då vi kom fram till att de skulle ta för lång tid om jag skulle göra allt själv och jag hade andra åtaganden under dagen.
De ha vart en lång dag som började kl 7 i morse me att byta till sommartassar på bilen. Hade inge jävla fälgkors så va tvunget dra iväg å panikköpa ett...
Sen va ja iväg å köpte 4 par skor, sen låg jag i solen i 3 timmar å sen fick jag besök av en gammal kollega. Haft en mycket trevlig dag. Och så fick jag avin på mina visitkort så jag drog iväg och hämtade dem!!
Dom blev kanske lite konstiga men helt klart bättre än de ja hade innan. Men shit va många de blev!! Haha.. komme ha tills ja dör..

Nånstans känns de som att ja ha gjort nå fel.. ha ja stavat fel eller nå? Tro ja e hemmablind så ja vet fasen inte om de är nå fel...

Sen såg ja pojken som ja så länge gått å tråna efter - vill ha han! Vill fota han oxå.. Men han e ju så satans envis att de är skamligt. Ha försökt alla möjliga sätt för övertalning men inser att de är kört..
Aja, ha sett en annan kille på gården nu som ja kan ta iställe bara ja ta mod och pratar me han. =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0