Jag och foto

Kan ju faktiskt börja me att lägga in en bild på mig så att de som läser faktiskt har en aning om vem de är som skriver på denhär sidan..


Eftersom jag älskar att fota så bruka jag ibland ta till mig själv när jag har en liten idé men ingen modell till hands. Klart att de inte bli lika bra när jag fotar och stylar mig själv men då kan jag i vartfall testa lite ljus och nya vinklar.
Skulle va så skönt om man faktiskt kunde ha ett jobb som innebar att man fick komma på olika fotoidéer, skaffa fram rekvisita och planera sessioner. De är så jädra kul!

Just nu ha ja 3 sessioner i planeringsstadiet med 3 olika modeller. Dock är bara en av idéerna mina så vi få se hur dehär går. De ska heller inte fotas förrän i sommar då de krävs annan typ av väder än de som erbjuds just nu. Elle en ska faktiskt fotas i studiomiljö men den ha blivit uppskjute pga att jag har knäckt båda mina käkar och är lite off för tillfället. Men så snart jag är pigg så ska vi fota den!

De är idag fredag och jag hoppas in i de sista att mina nya reflexskärm och visitkort kommer idag!! =D

Tills nästa gång...
/K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0