Nytt visitkort!

Jag har under en längre tid nu haft samma visitkort å de är faktiskt inte så snyggt om ja ska va ärlig. De är matt, ha massor av bilder på sig och då mest naturbilder som jag har tagit.
Bestämde mig därför att göra nytt även fast jag har kvar ofantligt många av de gamla.
På detta kort tog jag, iställe för 20st bilder av olika slag, 4 liknande bilder som är tagna under de senaste året under de förhållanden som ja fotar nu, dvs i mitt vardagsrum eller utomhus.

(Camilla Jakobsson, Carin Engwall, Charles Fritzen och Pasi Kämäräinen)
På så sätt är jag extremt ärlig i hur jag fotar för tillfället. Jag har oxå bestämt mig för att "lägga ner" den hemsida jag har haft i runt 6 år. De ha bara vart en avlagringsplats för bilder eftersom jag inte kan bygga en hemsida, så nu ta ja bort den helt och så ha ja ingenstans där ja kan visa mina bilder. Man få se dem irl eller här på bloggen om man vill se.
Klart att man framstår som mer seriös om man har en hemsida men om man ändå inte kan bygga en utan de bara är bilder så är de heller inte så seriöst, då tyck ja de är bättre att ingen ha.

Nu är de i vartfall bara hoppas att dessa visitkort bli supersnygga så ja kan ge ut dem till massa människor så ja kan fota hur mycke nya snygga bilder som helst så ja kan ha den fotoutställningen som jag så väldigt gärna vill ha!!
Klart att de kom ta några år innan jag ha fått ihop tillräckligt me bilder för att ha en utställning men ja ha ju börjat så smått. Även fast ja ändrar mitt fotande efter hand så när ja inbillar mig att ja ha tillräckligt me bilder så kom ja väl rata de jag tog för 3-4 år sen. =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0