Planerar!!

När man är sjukskriven så går hjärnan på högvarv inom den fotorelaterade delen av mitt liv. Den kommer på heltgalna och underbara idéer som jag vill fota NU! Men de är som själva attan när man då inte ha möjlighet i brist på modell/mua/plas/materialbrist etcetcetc..

Nu senast i raden av idéer är en fetish/korsett/lack/alternativ i svartvitt. Jag vet en modell som skulle passa välda bra till detta och jag har redan frågat henne så vi få bara hoppas att hon vill. =) Har gjort en "liknande" förut men inte alls på samma sätt som de ja tänkt nu.
Å de är studioljus så de kan man fota precis vilken dag som helst!

Modell: Jenna Kämäräinen

Min bikinisession är lite försenad, jag vill fota NU som vanligt och grämer mig att de inte blev av i måndags. Har pratat med modellen och förberett henne att vi ev kan fota i helgen då. Jag får ta smällen och sminka henne själv. Kommer såklart inte bli lika najs som om en mua gör de men å andra sidan bli de pannkaka kan man göra en ny session vid senare tillfälle och hitta en mus. =D

Silversessionen vet jag inte riktigt va som hände me, modellen svarar inte längre och jag vill absolut inte va den som tjatar så jag avvaktar ett tag till.

Bebisfotograferingen väntar jag bara på att mamman ska komma hit me bebisen men ja tycker hon e lite snål om honom. ;)

Vill även fota mode i gatumiljö men där ha ja än inte hittat någon modell och jag har aldrig fotat den typen av bilder så just nu håller jag mig lite avvaktande i just den genren. Jag planerar... De är lite fototräffar på gång nu i maj så jag tänkte vänta och kanske testa mig på de vid ett sånt tillfälle då jag kan ta hjälp av andra som gjort de förr. =))

Behöver fortfarande en akrobat/gymnast så ja kan öva mig mer att fota volter och liknande..

MEN jag är inte sjukskriven för skoj skull.. Så även om jag har mycke idéer så är de ytterst svårt att genomföra dessa just nu rent praktiskt. På tisdag, mindre än en vecka så ska ja lägga mig på operationsbordet igen och kommer av den anledningen att bli satt ur spel några veckor till, å under tiden jag är off lär hjärnan spinna vidare på nya idéer..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0