Svart Sminkväska - Rosa Verktygsväska?

Har komme fram till att jag är i desperat behov av en makeupväska för jag börjar ha så mycke smink att de ligger överallt. Och inte bara sminket utan alla borstar, paljetter, stenar, svampar och gu vet allt jag ha som tillbehör för olika stilar. Just nu ligger de i badrummet, i vardagsrummet och har till och med saker i köksskåpet..

Har googlat på olika alternativ och riktiga makeupväskor kostar en halv förmögenhet och de är pengar som jag redan lagt ner på all den makeup som jag nu måste förvara någonstans.
Men har sett att många - MÅNGA hyllar en verktygsväska som Jula säljer för 399kr. Har kollat upp den på nätet och måste hålla me om att de se lovande ut. Verkar rymma en hel del i den. Tror dock inte jag kommer rymma allt mitt makeup i den men troligtvis kommer jag lättare kunna ha en helhetsbild på var mina saker är och framförallt vad jag har.

Såhär ser den ut (bild lånad från Julas hemsida www.jula.se) och som ni ser finns välda många fack, men inte så stor, den är beskriven som följer:
Hård verktygsväska med aluminiumprofil som öppnas på mitten som en verktygslåda. Fack med justerbara mellanväggar. Stort bottenfack med justerbara väggar. Med bärhandtag och lås. Vadderad insida. Perfekt för verktyg och annan utrustning. B365xH220xD250 mm.

Nu till de spännande, såg på en blogg att de faktiskt finns i ROSA!
Blev helt galen! Vill oxå ha en snygg verktygsväska i rosa för mina makeupsaker!!
Men fick inte för mig om Jula faktiskt säljer den i rosa eller om hon som skriver bloggen bara fått den av en inköpare för jula då han hittat en.
Jag måste i vartfall maila Jula och fråga om den finns i denna förtjusande färg! Då bli de lite mindre "verktyg" över den å mer glam!

Okej jag har fyllt 30år för en månad sen så borde ha vuxit ifrån rosa och hålla mig till sterila saker men kan inte hjälpa att jag tycker denhär va så fin. Är ju fortfarande tjej om än en gammal sådan så va fasen. =)
Får hoppas att Jula har ett positvt svar att ge mig annars få ja köpa den svart/silvriga väskan för jag har inte personligen tänkt åka till kina å leta upp en rosa väska... =)

Håll utkik efter kommande redovisning av mina senaste makeupinköp från ELF!!! (www.eyeslipsface.se)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0