"Bättre sent än..."

Nä gu vilket skitsnack!
Klart att de är bättre NU än sen å de gäller de mesta så varför ska man snakka en massa gojja när de inte är sant.
Jag har vart en riktig slarver och inte levererat bilder åt alla mina modeller, men nu börja de faktiskt hända saker även hos mig! Jepp, nu i veckan fick ja klar bilderna på Lotta! Dock bara bilderna på henne, inte parbilderna där hon är med men jag håller på me dem för fullt oxå! =) Dutti flikka!

INte helt nöjd me hur linnet ligger där men man kan ibland inte få allt man vill. Lotta gillar bilden och eftersom hon ha väntat så länge så redigerade jag den till henne. =)
Har faktiskt bild sen året innan dess (2009) oxå som inte är satta som session.
Men dom ligger på en annan dator så ja kan just nu inte lägga ut en bild från den. Då fotade vi utomhus, sommarkänsla. De va de året min kamera gick sönder så ja va tvunget låna mig en.
I vartfall nu är de parbilderna me Johan kvar sen kan ja ha gott samvete gentemot Lotta igen! Haha..
Då va de bara resten av alla modeller kvar oxå..
Va lugna de kommer bilder!!! =))
Nu ska ja dock börja jobba heltid igen å gå in på träning för att bli lite fit innan hösten för ja ha fått höra att ja inte duger som jag är så vi prioriterar de i första hand.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0