Morgonfotografering!

Igår morse vi halv 4 låg ja vaken och hade riktigt trist. Bestämde mig för att åka å träna men på väg till bilen såg jag att de verkade bli en riktigt fin morgon. Så iställe för att åka till träningen kastade jag in kamera med stativ och begav mig till Ingarö för att fota lite morgonbilder.
Varför ingarö av alla ställen vet jag inte men de verkade som en bra idé just då även om de garaterat skulle ha funnits närmare ställen som oxå hade grässtrån med morgondagg på. =)

Känns som att de va evigheter sen jag va ute å bara fotade natur. Förut va de ju huvuddelen i mittfotande och dehär med modellfoto va bara en sak jag gjorde ibland. Kameran följde allti me å jag såg en bild i allt. Ja ha tappat lite av dedär å de är ganska synd.

Men å andra sidan så glömmer man ju inte direkt bort hur man gör då man fotar. Se man nå snyggt så bruka de ju oftast va snyggt. Ljus som faller på ett visst sätt eller saker som står i symbios med varandra på ett sätt som fångar en.. Synd bara att man inte ha mer tid att va ute just bara för att fota sånna saker.


Sen såg jag ett gäng hästar, dom sov första gången jag åkte förbi men på vägen hem hade dom börjat röra på sig, jävla sjusåvare..
Undrade lite vem som kan tänkas ha ett så stort antal hästar sådär mitt ute i ingenstans, undrar om dom skulle märka ifall man tog me sig en hem, ja vill oxå ha juh! Men skulle inte rymma en i min lägenhet. ;)
Fina va dom i vartfall och jag smygtog en bild på dem utan att skriva modellavtal!


Kommentarer
Sofia

Kanonfina bilder! :)

2011-07-24 @ 16:47:10
URL: http://flashess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0