Mycke nu..

Tydligen är de fler än ja visste som vet vem jag är.
Så nu e jag "halvkänd" som "Kate - Pojkfotografen". Ha sutte å funderat över detta, de låter som att jag är en pojke.. Egentligen borde ja ju då va "Kate - Flickfotografen som fotar pojkar". Då sa en vän att de va tur ja inte blitt känd som nakenfotograf.. Naken fotograf..? Men ja e egentligen "Nakna pojkars fotograf"..
Jag är Bingo Rimér i tjejkläder helt enkelt!
Fast å andra sidan är de ganska ovanligt att ja fotar helt nakna killar, oftast ha dom nånting på sig. Å även de idéer som är tänkt att va nakna bruka ibland bli me kläder på. Ja som den ja gjorde nu sist med Olof, där va tanken en FAN-session men de blev lika bra som vi gjorde den.

Modell Olof, nattfotografering
Ha märkt att bilderna på min dator inte ha samma ljus om ja kolla på andra datorer så ja försöker göra dem ljusare här så ni me ska se rätt färger.

Hur som..
På fredag ha ja en session inbokad me en kille som jag såg i Hallsta. Jag vräkte ur mig att "Han vill ja fota" å efter nån dag va de en som hade fixat så ja skulle få göra de. Känns himla kul faktiskt att inte behöva fix själv. Nu är de så många som kommer självmant till mig. NÄ ja skryter inte, berättar bara hur de är. =)

Men de finns fortfarande några ja skulle vilja fota som e extremt envisa å inte låter mig göra de! Frustrerande!
Jag behöver både sommarporträtt och en del FAN bilder, men eftersom ja ha lyckats riva sönder en blixt får FAN vänta ett tag och iställe ta vara på ljuset ute. Bara pojkarna ge me sig.. ;)

Om lite drygt en vecka ska ja opereras så då bli ja lite off i fotandet nån vecka igen. Kanske är bra så kan jag redigera ikapp de ja ha fotat nu i vår!



Kommentarer
Martin

Hej! Hitta hit av en liten slump. Skulle vara kul om du kunde fota mig? Hör gärna av dig om du har lust. Mvh Martin



2011-10-03 @ 22:17:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0