RIKTIGT dåligt besked!

Ringde kirurgen idag, hon sto inne på operation men tog mitt samtal ändå för att jag skulle få besked. Så säger hon att jag är alldeles för dålig för att opereras nästa vecka......
Risken att inte överleva är för stor för att dom ska våga sig på att söva mig just nu. =(
Ja ha vänta så länge på dehär å så få avslag veckan innan, de är fan inte rättvist!
JAG skulle ju hellre ta chansen me operationen och riskera dö än att måsta vänta gu vet hur länge..
Å de värsta är att ingen förstå varför ja tar dehär avslaget så hårt som ja gör..

Nu är ja riktigt ledsen och känner mig alls inte kreativ nånstans så ha blåst av sessionen ja skulle ha imon, få hoppas att Mats och Morgan vill leka en annan helg då jag mår bättre iställe. Om ja nånsin bli bättre..

Så vi få se om ja orka blogg nu på ett tag, måste tänka genom lite saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0