Självporträtt

Jag har ju fått ett helt nytt utseende under våren så nu idag va jag till en plastikkirurg å hon tyckte att jag var så fin... Så då bestämde ja mig för att ja skulle fota mig för att se om ja är så fin just idag som alla säger...
Ja vet inte va ja ska tro..
Men bilderna och sminkningen blev inte så tokigt iaf!!

Vet att ja ha bikinilinjer mer va faan de är ju nästan sommar så va begär man av mig? Å ja e ju faktiskt fotograf inte modell ;) Men som fotograf ska ja kunna redigera bort dedär men ja ha sagt de förr å säger de igen. Datan me PS e inte ikopplad! =D
Å bilder på mig är ju eg inget som behövs redigeras, elle jo de BEHÖVS men eftersom de är plojgrej så behöver ja ju inte lägga ner alltför mycke tid på de. =)
Så frågan kvarstår om ja e så fin idag som alla påstår... Hmm..
Ja ha en välda bred käke nu alltså..
Mäste nog vänja mig vi dehär..
Svårt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0