Fetish-Session

På söndag ska ja fota vackra Susann!

Bilden är från en spontansession vi gjorde i Hallsta förra året.

Skrev lite snabbt om denna söndags-session i blogginlägget "Planerar!"
Det är alltså en alternativ session och jag har bara lagt fram förslaget till henne och hon nappade direkt. Exakt vilka kläder som ska användas vet jag inte och det tycker jag att hon bör få bestämma mer än mig. Så om de bli lack, korsett, pinup whatever de ha ja inte sett om än!
Huvudsaken är att de finns minst lika mycke detaljer som helhetsbilder att fota så jag kan göra sammansatta bilder så som tanken är.
Det blir en studiosession för just denhär typen av bilder passar sig inte att fota ute, en bakgrundsmiljö skulle ta för mycke fokus från detaljerna även om det är en suddig bakgrund. Jag vill ha svart, rent, rakt på. =)
Lite olyckligt är de ju att jag inte ha riktig studiomiljö längre. De går såklart att fota här men de är aningen hämmande, man måste hela tiden tänka på att armar och ben inte få sticka ut för långt åt nå håll, vilket gör att man inte kan ta fota alla typer av helkroppsbilder, inte lika fritt iaf.
Försöker hitta en lokal att fota i men de är svårt då alla är så ryggigt dyra. =)
Men nu inväntar jag söndag med spänning och hoppas att Susann är lika taggad som jag!!

Innan dess ska ja ju då upp till Älvkarleby så de bli mycke fota i helgen! 



Kommentarer
KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson

Tjo !



Norrlänning är man ju om man bor i Skutskär wtf... ;) Lyssna och lär av lapplänningen här istället !! (blink blink) ;)



Härligt med mkt plåtande, imorrn (lör) så blir det modellplåtning i Älvkarleby, och sedan på söndag så har jag blivit ackrediterad för pressleg på NDRS Dragracing på Tierp Arena !! Så blir foto både lördag och söndag. Blir nog en liten starter imöra efter fototräffen då det är Cruising i Gävle på kvällen/natten, säkerligen med tillhörande race.



Komma upp å kolla på cruisingen på lördagskvällen om det hins ? ;)

2011-05-06 @ 12:23:39
URL: http://dragonph.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0