Kubiss Makeup

Where can I get this makeup????
http://www.kubisscosmetics.com/

De verkar som att man inte kan beställa från England och dehär är ett sånt slit å slängmärke som säljs på typ Ullared för inga pengar alls. Men de är bra smink på så vis att jag som inte sminkar hela tiden kan ändå bunkra upp me lite olika färger å ha när jag behöver sminka mina modeller själv.
Nu vet jag att smink är färskvara men de är just de ja mena, ja ha ju råd köpa 7 läppstift i olika färger som ja kanske inte hinner använda upp iställe för att köpa 1 läppstift av ett dyrt märke å inse att de kanske inte va den färgen ja behövde till 4 sessioner.

I would like to have some more colours and especially Lipstick Nr 2 Sweet Pink!!!! I just can´t find it anywhere in Sweden nomore!! To be honest I would like to have all lipstick and liner. =)
But for now I just have to do my best by giving my models a makeover with the makeup I have.
I have to write to England and ask how to get there makeup, maybe they will send me some free sample for new colours that I can try in photosessions this spring!
Maybe some blusher.. That would be lovely!
Hey, hey, hey.. I first have to find out how to get hold on Lipstick Nr2 Sweet Pink!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0