Nervös fotograf!!

Visst finns det gånger när man ska göra en session och man är SÅ nervös och rädd att man ska göra bort sig totalt och inte kunna leverera en endaste bra bild.
Men faktum är att jag än så länge alltid ha kunnat leverera bilder.
Nu är jag nervös igen men de är för att jag är ute på dedär okända vattnet som ja inte riktigt gillar. JAG ska va modell, helt enkelt så ska ja va på "fel sida" om linsen å de skrämmer mig halvt till döds..
Jag har gjort de förut absolut så ja vet hur de funkar. Har kunnat leverera bilder även från den sidan. Men Holy Bananas de vai jan-feb innan jag bröt käken nu i mars! Jag är svullen och helt grotesk i ansiktet.. Elle de känns så i vartfall..
Jag är alls inte bekväm hur jag ser ut nu å att då kunna stå framför en otroligt bra fotograf och känna sig avslappnad och göra ett bra jobb.. *andas*
Känner mina modeller allti såhär?
Jag är en väldigt lättsam person så ja tro att mina modeller är avslappnad.
Men samtidigt är Patrik en väldigt lättsam fotograf men jag är fortfarande nervös som tusan!
    
Men dehär e ju självporträtt så de ha som inte funnits nån att va nervös för. Ja jag vet, ja e superduktig på att ta bilder på mig själv -Tack, Tack...
Men nu ska ja agera mot nån helt annan än mig själv. Och jag ska känna mig snygg och sexig. Va faan ja e inget av de! *panikandas* Jag är fotograf inte modell, finns en anledning till varför ja stå bakom kameran..
Okej, okej... Min enda förhoppning är att Patrik gör ett underbart jobb som vanligt så ja kan sen se bilder på mig själv och faktiskt tycka att jag är fin. Jag har de förtroendet för honom och de ska bli kul att träffa honom igen!!
En vecka kvar! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0