Om en vecka...

Kan lova att om en vecka är jag sjukt nervös.
Dagen innan avresa.. En lång resa.. En ensam resa..
Förhoppningsvis en välda kul resa! =)
 
Träffa massa folk, äta god mat, bada, sola, ta mängder av fina bilder, träna!
Men samtidigt så sitter lilla själen där inne nånstans å skriker "Men du ha inget att uppleva de tillsammans med"

Sahataya vill att jag ska gå till munkarna och få hjälp med mitt inre när jag är i Thailand. Så vi få se, de kan ju inte skada lixom..
Jag vill bara att dehär ska bli ett bra år.
Ha vare me om så mycke skit i mitt liv att de räcker för två livstider!
Nångång måste de väl vända så de hände bra saker?
Eller kan de va så att vissa är född under en olycklig stjärna och aldrig få va lycklig?
 
Va vet jag..
Helt säkert är iaf att om lite drygt en vecka lyfter Thai Air och jag är me ombord! =D
Kraschar planet, då vet vi helt klart att ja e född under en olycklig stjärna.
 
Kram till mig!!
Okej då, å kram till er.. =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0