Resångest...

Nej, inte resfeber - ångest..
Ha nu packat de ja ska ha me mig å inser att de är sjukt mycke.
HUR kan de va så mycke?
24kg...
VAD är de som väger???
 
Datorn och kameran väger såklart mer än lovligt mycke men de är bara en liten del av allt..
Å många små vikter blir en stor vikt jag vet de..
Men ha verkligen försökt tänka "behöver jag detta" och inser att - ja, jag behöver de ja packat.
Mycke av de ja packat, så som just handdukar och snus, är sånt som inte kommer va me hem.
Hade de vare så att jag skulle komma till Bangkok, dra till Phuket å så va framme så hade de inte spelat nån roll.
 
Vad som ger mig ångest är att jag har 14h att döda då ja kommer till Bangkok innan mitt flyg vidare går.
Å då hade jag tänkt dra in till Bangkok stad över dan, men hur kul är de att dra på en väska som väger 24 jävla kilo!!!
Visst man kan säkert lämna den i ett skåp på flygplatsen men dendär flygplatsen är ju inte liten som Arlanda utan de är en gigantisk flygplats så ja kommer väl inte hitta tillbaka till var ja lämnat väskan eftersom ja kommer utrikes men ska vidare inrikes sen..
 
Så nu börjar jag sitta å tänka "behöver jag alla kläder jag packat?" men de är ju sjukt, för de är inte kläderna som väger, de är alla andra grejer. huvudvärkstabletter, vätskeersättning, epilator, den andra väskan som ja packat i resväskan, smink, handdukar, solkrämer, parfymer, snus... etcetcetc.. Att man ska va så beroende av skit...
 
Handbagaget som skulle va så lite de är typ överfullt oxå bara för att de inte ryms i den andra väskan.
Nä usch dehär känns verkligen inge kul längre.
Förstår inte folk som kan backpacka.. Ha dom inget me sig?

Huvudvärk delux!
Imon drar jag.....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0