Vad ska året innehålla?

Ett nytt, helt oförstört år framför..
Ett år som kan innehålla allt det jag vill!
Så vad vill jag att det ska innehålla?
 
Faktiskt skulle ja önska att de va ett år då ja fick va frisk, att för ett endaste litet år slippa opereras.. På de senaste 6åren ha ja väl gjort 9 operationer. Men vet redan nu att jag nästa vecka ska ringa kirurgen för planering av ännu en operation.
Så de va ju en naiv önskan för ja vet att den inte kommer besannas.
Önskar såklart att min familj får må bra och vara friska!!
 
Men vad vill jag att MITT år ska innehålla?
 
* Resa till Thailand
* Resa till Paris
* Resa till Dublin/Irland
De är redan planerat å klart så de KOMMER året innehålla..
 
Sen då..
* Önskar att jag lyckas gå ner mer i vikt.
Mår inte bra av dehär. Ska träna och bryta vanor i Thailand så vi få väl hoppas de lyckas.

* Önskar att jag kunde bli mer positiv.
Men de känns som att varje gång jag börja bli glad och se ljust på framtiden så händer nå hemskt, så ja vågar inte längre va positiv.

* Önskar att ja vågar ta för mig mer.
Men är för feg, rädd att göra bort mig.
 
* Önskar att jag hittar någon som älskar mig för den jag är.
Men de känns rätt omöjligt. Jag är en bra vän, men man älskar tydligen inte en sån som mig.

Saker jag enkelt kan åstakomma:
* Fota massa fina bilder
* Vara trevlig mot mina medmänniskor
* Annordna spelkvällar och sociala tillställningar hemma
 
Känner ja mig själv så kommer ja sitta ensam hemma, va rädd som en kaninunge för alla människor utanför, se spöken i varje hörn och gömma mig bakom jobbet som alla andra år.

MEN, i år ska ja i vartfall försöka göra nå åt saken.
 
En dag i taget.. .. .. ..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0