Bli de vår nångång?

Såhär ligger de till.. Är ledig från jobbet varannan helg, och varannan helg verkar jag vara sjuk, såklart de helger jag är ledig! Typiskt då.. Och är inte jag sjuk så är mina modeller sjuk.
Har sagt att nästa lediga helg ska jag fota vare sig jag är död eller vädret helt fel.
Insett att veckorna kommer gå väldigt fort.
 
                              
                                Gamla trasiga tåg
 
Vill ju gärna börja fota ute nu men vädret denna våren är ju allt annat än okej, antingen är de strålande sol vilket ger för skarpa skuggor eller så är de helt mulet vilket ger en väldigt platt bild. Så jag behöver dedär mellanläget, de få gärna va varmt oxå men de är de ju sällan för de blåser.
Jag väntar på den globala UPPVÄRMNINGEN så de är varmt hela tiden. ;)

Har i vartfall efterlyst gamla tåg, rostiga tågrälsar och liknande, de va ingen som visste nånstans, men vilken tur att jag själv då faktiskt såg dehär en dag då ja va ute å körde.
Helt enkelt ännu ett bevis på att ma klarar sig bäst själv.
Vill fota typ ragdoll här, eller de heter inte ragdoll de är jag som kallar de så, för ja vet inte annat hur jag ska förklara de - trash typ. =)

Har inplanerat Sussi, Andreas och Jenny nu de kommande veckorna, sen ska ja opereras å då vet jag inte hur de kan bli me foto, sen ska jag till Irland och Paris och vips va vi inne i halva Juni!
Så som jag sa kommer tiden gå VÄLDIGT fort nu.. Hade velat hinna med massa vårsessioner så får se hur jag mår då jag är opererad. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0