Botten av brunnen


Så hur går de me träningen?
De är dessa lår och denna röv som jag måste få bukt på...

Mitt självförtroende är i botten och jag vette fan hur de nånsin ska bli bättre.
Pratade med en kollega och han frågade mig om jag alltid varit såhär.
Men de ha ja nog inte...
Då ja va tjock träffade ja massa folk och tog mer risker än jag gör nu.
Då frågade han om min förlamning...
När jag tänkte efter en stund insåg jag att han va nog inne på något där.
Har aldrig riktigt blivit mig själv efter förlamningen.
Kan inte acceptera hur jag ser ut vad jag än gör.

Enda gången jag kan va mig själv är när jag gömmer mig bakom en kamera eller är full. Det låter absolut inte bra. Men jag fokuserar alltid på saker som är dåliga med mig.
Är fruktansvärt negativ och de ha folk allti påpekat och folk stör sig på de. Såklart!
Kallas Ior... Problemet är bara att Ior är söt, ja e bara bitter..
Nu ska jag iaf försöka åka å träna varje gång jag känner mig ensam, att få mig ut kan va ett litet steg i rätt riktning!
Nästa problem är då bara att ja inte trivs bland folk utanför jobbet, jag blir nervös och rädd.
Måste jobba på dedär!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0