Börjat träna

Jag har alltid velat gå ner i vikt, bli smal och fin så folk accepterar mig och inte behöver skämmas i min närhet.
Men jag hatar verkligen att träna!!
Gått ner 75kg, lagt på mig igen och nu sitter jag här 74kg tung istället för 62kg...

Så nu har jag börjat träna!!!!

 


Alla säger att det är jobbigt och tråkigt i början tills men kommer in i de och att de då bli kul.
Är inne på dag 12 och jag tycker absolut inte de är jobbigt men de är inte kul heller..
Har sån sjuk träningsvärk idag att de är skrämmande!
Pipit om ont i benen hela dan på jobbet, ändå drar ja iväg å tränar ben då ja slutat jobba!
Nu kan jag knappt röra mig! =P

Det är en välda stor variation av människor på gymmet men mest är de "yngre" killar som bygger muskler.
Kan tycka de är lite besvärligt att va där för man se ut som man gör.
Men samtidigt ha ja sagt till mig själv att jag måste hitta lite nya forum att röra mig i så jag träffar nytt folk så ja slipper va ensam!

Idag va de en riktigt söt kille som satt å kolla på mig typ 30min då ja cykla.
Skulle ju ha vare en idé att prata me han bara för att, men ja e ju inte sån.
Igår va de en kille som prata i telefon om att han skulle skaffa fotograf å bli fotad - Varför gick ja inte fram å gav han mitt kort??? Mena möjligheterna finns ju, bara man tar dom....

Men sen när de kommer till att träffa nån så bli de ändå allti så fel.
Jag har för höga krav och killar som passar in på mina krav är oftast sånna som oxå ha höga krav å då passar jag inte in på deras.
Man kan helt enkelt säga - Tycker jag nån e fin, då är de kört...

I vartfall så är min poäng me träningen att slimma till lår och röv (tack så mycke de känns som sagt idag) för dom är ju rätt slappa efter viktnedgången å att bikinin ska sitta fint när ja åker till Thailand om 70 dagar!
Men de kommer aldrig hända.. Men nu ska ja ändå träna eftersom folk ha tjatat så länge på att jag "Måste göra nå om de ska hända, de bli inte bra av sig själv!"
Vilket de visst blev förra gången då ja va smal, då hade ja inte tränat en dag!!

Funderar om ja ska skriva en träningsdagbok..
Ha mätt mig å gjort en tabell för de men de kanske kan va bra me en liten dagbok om saken oxå. Få tänka lite till på saken.

Fredagkväll, dags att gå å sova och drömma om starka armar som håller om mig. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0