Nytt utseende!



Har varit blond nästan så länge jag kan minnas men ha nu på senare tid känt att jag måste göra något nytt. Att vara råttfärgat/blond är förvisso fint på mig men alltså lite tråkigt.
Har inte vågat testa nå annat, velat spara ut håret och inte få "färgkanter" som man måste klippa bort å sådär. Men eftersom håret varit så slitet och mest sett ut som svinto kände ja "va faan"..
Har alltid blivit besviken hos de frisörer jag varit så jag testade ett nytt ställe nu.
Sa hur jag tänkte och tyckte och hon kom med sina råd och tips.
Färgen va vi inte överrens om men till slut kom jag på att hon vet va hon sysslar me hon e för fasen utbildad så jag litar på henne.
Först trodde jag att färgen skulle bli såååå mörk och jag skulle se likblek ut me markant skillnad mellan hår och ansikte, men de blev riktigt bra! Över förväntan bra faktiskt!
Håret blev heller inte så kort som jag trodde att de skulle bli eftersom de va så slitet. De känns mycke tjockare oxå.. Nä dehär blev bra!

Efteråt träffade ja en vän för lunch och så gick vi lite i affärer, va skitlänge sen jag gick och kollade på kläder! Och ojdå, de blev att jag handlade lite... ;)
Inte för att ja nånsin kommer ha användning för dem då jag aldrig går ut men kunde inte motstå. Får trösta mig med att nu har skorna som jag aldrig kommer använda sällskap. =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0