Ord...

De är mäktiga.
Ord...
Ett enda ord kan få en människa att må fruktansvärt dåligt.
Ett enda ord kan få en människa att må helt underbart bra.
 
Ibland kan det vara svårt att hitta rätt ord i en speciell situation.
Ibland finns de inte ord att beskriva en händelse eller en känsla.
 
Ord kan vara svårt då det är lätt att tolka och misstolka beroende på hur de skrivs eller sägs.
Ord i samband med kroppsspråk kan betyda vitt skilda saker fast de är samma.
 
Ofta pratar folk, men har ingen aning om vad det är de faktiskt säger.
Dom vet inte hur orden påverkar omgivningen.
Det kan va så lite, men kan betyda så ofantligt mycke - på gott och ont.
 
 
 
Även om du inte är medveten om de, om det är helt naturligt för dig att sprida vänlighet till alla runtikring dig, så känns det speciellt för mig då jag inte är van höra sådant. Det värmer mitt inre när du säger alla fina saker till mig.
Från mitten av mitt hjärta - Tack..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0