Det går mot vår.. Fota!


(Bilden tillhör Jimmy)
 
Även fast jag ligger sjuk känner jag av att de blir ljusare och varmare ute.
Kroppen känns lite rastlös och hjärnan börjar sakta men säkert röra sina kugghjul igen och börja tänka kreativt!
Fota!!
Har redan förra året pratat med några kollegor om att fota så det ska ja försöka planera in så snart ja bli frisk.
Nu ha ja "förstört" möjligheterna att fota i vardagsrummet så få se hur ja ska lösa de.

Sen har jag fått tillåtelse att använda Jimmys MC, så ska hitta två modeller. De kommer bli en ganska stor session eftersom jag är beroende av 4 andra personer utöver mig samt att vädret måste va perfekt.
Och ni vet att ja e ju mer en spontanfotograf så dehär komme bli riktigt spännande. Men tur att ja ska ha me ass, så kan lita på hans kunskaper så allt går smidigt.
Måste oxå försöka få tag i minst två blixtar till för att kunna ljussätta..
Så snälla vår, fortsätt så bra som de nu börjat!
Okej de är bara slutet av feb, men de gå ändå åt rätt håll. =)

Sen har jag en annan session planerat med en kille. Måste bara hitta ett ställe där man kan sätta fast en massa kedjor i vägg eller tak. De kommer bli en ganska avanserad session de oxå men där är ja bara beroende av mig så de kan bli spontant nån dag när ja hittat rätt plats. =)
Men oxå utomhus så de måste bli lite varmare.
 
Jag ha dock problem me att ja ofta planerar sessioner in i minsta detalj å de se så bra ut i min hjärna men sen blir dom aldrig av. Måste sluta me sånt, utan verkligen kämpa mig igenom och faktiskt utföra dem oxå!!
Ibland tror jag att de skulle va bättre om jag sprutade idéer och nån annan fick fram alla grejer till dem. ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0