Impulssession

Påsk..
Alla åker bort och träffar familj, åker skidor, kör skoter, grillar korv och pimplar..
Utom jag..
Väderprognosen sa att det skulle regna hela helgen men de ha vare strålande sol varenda dag.
Jag har suttit inne.
Igår blev jag sugen på att fota men hade ingen modell.
 

En instagrambild på mig
 
Gjorde en sminkning på mig själv i brist på annat och medan jag gjorde det ringde telefonen.
"Hej Kate, vill du ha modell idag?"
Åh!! Sånna samtal gillas!
Såklart att jag vill ha modell!
Planering noll.. Idé lika lite men de stoppar aldrig mig!
Carin kom hit och jag sminkade henne i lite påskfärger och så satte vi igång.
 
                   
                    Carin
 
Det är alltid svårt att fota med vit bakgrund men jag kände att jag ville göra något som jag inte gjort på länge och det blev bra ändå! Min vita bakgrund är än mer begränsad än den svarta så de va lite knepigt. =)
Men några coola bilder fick vi såklart!
 
Sen har jag även ansökt om prisuppgifter på en lokal att ha som studio så jag hoppas få svar på de i veckan. Lite less att fota hemma just för att man är så begränsad. Men allt handlar ju om ekonomi så vi få se va de bli av den saken. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0