Silversession och Jobb

Har länge planerat en silversession och modellen ha brunnit för denna idé lika mycket som jag. Vi har försökt att få till en dag där han kan komma hit så vi kan göra den men de ha allti komme nå i vägen. Nu senast va de min operation som satte stopp för de hela.
Jag har nu kännt mig kreativ en vecka och jag har mailat honom men inget svar om han ev ha tid. Börja kännas lite hopplöst nu eftersom ja ev ska göra en omoperaion nästa vecka så ja bli dålig igen.
Ville som göra denna session NU..

Bikinisessionen verka inte bli imon heller för ja ha inte hittat nån mus, tro mig jag har sökt men de är assvårt. Nån sa att de bästa vore om man bokade tid hos en mua nånstans å de kosta typ 500kr å så få man sen smink för den summan oxå. Hmm.. Vart kan man göra de?

Å så kan jag meddela att jag fick ett av de "jobb" som jag hade sökt.. De visade sig att de va bara buffel å båg. JAG skulle betala DOM runt 18000kr per år i omkostnader. Så skulle ja få ha mina bilder på deras sida på så vis kunde kunder se mig och boka in mig. Jag skulle stå för min egen bil, utrustning, kundbokningar, fakturering etc.. Provisionsbaserad lön. Hallå då kan ja ffs starta ett eget företag!
Finns de på allvar NÅN som skulle betala dedär stället 18000kr per år å sen ha provisionsbaserad lön? Jag skulle inte betala en krona även om ja så fick fast lön..
Betala för att få ett jobb, ha aldrig hört på maken...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0