Den som gapar efter mycke...

Här sitter jag och gapar över att jag har brist på manliga modeller och funderar vart jag ska hitta dem å så händer nånting.. ..
De ramlar in ett Pm - De är en uppdatering från en modell som förut ha önskat mig som fotograf där han nu skriver att de är aktuellt igen. Gu va trevligt!
Så kommer de ett till Pm - Från en annan manlig modell som undrar om jag vill fota honom, han har fått mitt namn av en annan fotograf. Aah, de va en glad överraskning!
Så skramla de in ännu ett Pm - En modell som sett mina bilder och undrar om jag har tid att fota honom! Men gusis!!
Å inboxen skvallrar om fler Pm - En kvinnlig modell som gillar mina bilder, ännu en manlig modell som sett mina bilder, en fotograf som gillar de ja gjort och vill bli fotad... Va i hela fridens dagar är de som hände? ? ? ?

Jag är jätteglad att de bara sådär från ingenstans bara formligen RASA in Pm om förfrågningar men man undra ju om de är nån som spela mig ett litet knasigt spratt. =D
Nu gäller de bara att hålla isär alla och inte dubbelboka eller glömma bort någon. =D

Sen ha ja ju sessionen med Susann att se fram emot.
Men vi börjar helt enkelt redan på lördag me att fota 2 modeller i Älvkarleby, lite utomhusporträtt.

Denhär bilden tog jag på Patrik Norén en dag på Barnens Ö för några år sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0