Underbar Helg!!

Jag är så ofantligt glad att jag tog mitt förnuft tillfånga och verkligen åkte på den fototräffen som va i Älvkarleby. Solen strålade och dom flesta som anmält dig kom dit och ja hann träffa nästan alla.
Jag och Emma pratade för flera år sen om att göra en session men de ha aldrig blivit av men nu då vi var där så tog vi en liten spontan sommarsession. Mycke fina bilder!
Fotade oxå två killar som tidigare inte blivit fotade så mycke å de va kul, de blev några bra bilder där me!!
Har snabbredigerat dem så ja slänger ut de här för beskådning:

Sommarbild på Emma Nensén.

 
Hassan                                          Peshang

Naturligtvis ha ja fler bra bilder me alla dessa 3 modeller men lägge bara ut en så ni får ett litet hum om va de blev av de spontansessions jag gjorde på träffen. "Spontansession" i den bemärkelsen att Emma sa till mig vilka kläder och vilken tanke hon hade för bilderna. I pojkarnas fall hade jag bara sagt vilken typ av kläder och associarer de skulle ha sen tog vi ut locations när vi va där. =)

Sen efter träffen åkte jag i Enköping och besökte en jag inte träffat på flera år. Pratade hela natten så i morse klockan 9 åkte jag hem, när jag gick å la mig hade jag vart vaken 28h. TRÖTT! Vaknade 1½ timma senare och satte igång att ordna för dagens fetish-session med Susann.
Ni få säga va ni vill men de känns lite som att jag har slutat att göra mig själv besviken. Jag levererar bild på bild som är hur bra som helst! Nya osäkra modeller, gamla inbitna modeller, jag få allti till de! =)
Dehär är bara en av 3 outfits som vi använde oss av idag:

Susann Johansson

Nä jag är så SJUKT nöjd me denhär helgen å ja borde ta mig i kragen å göra sånnahär spontana saker oftare. Man må bra ändå in i lillhjärtat. =)
Å de är klart att huvvet växer ju några centimeter när man hela tiden bekräftar för sig själv vilken galet duktig fotograf man faktiskt är. =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0