Så kom den.. Snön...

 
Varje år hoppas jag att Sverige på något magiskt vis ska förvandlas till Thailand, blir dock lika besviken varje höst när man kollar ut å ser att min önskan inte slog in i år heller...
Morgonen efter att det hade snöat gick jag ut för att då fota lite snö/höstbilder. Bruka väl egentligen inte bry mig så mycke men de är en typ av bild som "fattas" i mitt bibliotek.
Ljuset va helt galet, jätterött!
Kallt var de, blåste gjorde det. Klä på sig, va e de?
Jag körde bil barfota ända till förra veckan, våga vägra kyla!
Men nu måste till och me ja inse att de är dax att införskaffa vinterkläder..
   
 
Egentligen finns de inte så mycke spännande att skriva om höst, eller höstbilder, eller snö... De är dött, guld, orange, rött?
De kan va fint att kolla på men thats it.. =)
Så nu är de bara att ställa in sig på att överleva denhär kalla hemska perioden som är framför oss och hoppas på en mycket tidig vår!!
Men jag bjuder på några höstiga, snöiga kalla bilder till...
 
 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0