What have I done!?!?!?

Tålamod är något jag inte är begåvad med.
Kunde inte vänta längre...
Så idag va ja ledig - rasade iväg och inhandlade en Canon 7D!!!
Är jag helt galen?
Ja...
 
 
Men känner att jag har väntat så länge på en ny kamera å vad är de eg jag ha väntat på, att den ska bli lite billigare.. Den blir billigare för varje år så visst om ja väntar 7år så komme ja kunna få den för 500kr. Men att vänta till dom släpper 6D för att få den billigare, va e ett - två tusen kr hit eller dit eg?
NU ha ja en ny kamera vilket betyder att ja kan få kommande sessioner helt perfekta å slipper denhär ångesten över att min Pentax inte pallade trycket och tog oskarpa bilder.
 
Nu måste ja bara beställa efter ett minneskort, på affären kosta de nästan 2000kr, när man beställer på nätet kan man få de för runt 600kr. Tillbehör - DÅ är ja kinkig me att de ska va billigt.
Och jag fick veta att min fjärrutläsare inte funkar till Canon, de är ett annat uttag i canon än pentax, såklart. Men allt till blixtarna är universal så de funka. =)
Nämen, då kör vi!!
 


Kommentarer
janne

pengar finns dt gott om

Svar: Inte nu längre!! Ha inte råd köpa minneskort.. Hahaha..
Kate

2012-10-04 @ 19:02:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0