Gamla bilder...

På fototräff 2011 tog jag bilder på Johan och en tjej.
De har blivit liggandes eftersom ja inte vet va ja ska göra me dem. Ljuset är så konstigt och känslan är inte den som jag hoppades få.. Men nu tog jag fram och kollade på dem igen.
Såklart hade jag kunnat göra helt annarlunda än va som faktiskt blev. Men hade ingen direkt aning om va ja skulle göra förutom "parbilder" när jag träffade dem.




Parbilder är bland de svåraste jag vet.. Å att göra dem sensuella me bra ljus, de är en ren mardröm för mig som oftast fotar mörkt. Så jag känner att detta är något jag behöver öva på. Men visar ändå två av de bilder som blev den sessionen! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0