Ego-bildernas dag...

 
 

God morgon!
Än är det ingen som ha frågat "Baby?" och pekat på mitt ärr..
 

Vaknade 8 utan väckare, dvs 2 svensk tid. Nog är de väl ändå guförbannat!!!
Vände mig demostrativt om  och tvingade mig somna till 10.
Hade alls inte bråttom att göra mig klar för att gå till stranden. Lite huvudvärk sen igår, alkohol tar som satan här nere.

 

Glömde ju helt berätta att igår då ja va hos Dannys så satt de en kille me två äldre vid ett bord framför mig. Jag bjöd över killen till mitt bord för att spela 4 i rad. Han berättade att han väntade på sin fru och barn som var hos frisören och att de va hans föräldrar som satt vid bordet, han var från Danmark.
Så ni ser jag tar initsiativ till att prata med folk.
Motvilligt kan jag väl erkänna att han vann med 2-1 i matcher oxå.. =P

 

Nu börjar jag verkligen ha noja för att knappt fått nån färg!! La mig på stranden utan parasoll fastän de va sol, men inte ha ja fått nå speciellt me färg för de. Badade ganska mycke idag. =)

 

 


Bubblor i näääsan!

 

Märker att min vikt inte går åt rätt håll.. Fyfaan alltså.. En magsjuka skulle inte skada nu. Papayasallad, grillad kyckling och färsk mango blev de till lunch idag. =)

 

Idag ha vare en ganska meningslös dag, slappa i solen lixom och gå hem relativt tidigt efter att ändå ha sove länge. Sova kan ja väl göra hemma?
Ska fundera över att hyra en moppe imon igen....

Powernap och en snabb middag, epilerade benen - De är ju en upplevelse oxå, de gör inte ens ont att epilera ben i värmen. Benen e lena som silke här. inte underlig att de se ut som att alla kändisar ha snygga ben, dom bor ju för fan i värmen! Inte nordiskt klimar som gör att hårsäckarna kniper åt om vartenda hårstrå å vägra släppa dom. I värmen är de som att kroppen känner att den inte behöver hår.. =P

 

Däremot ha ja börja flagna, inte okej!
Men gillar inte dedär me att smörja in sig, varken här eller hemma. De känns så himla äckligt att va inkletad me en massa glägg. Så ofräsch!
Huden ska va ren och torr enligt mig.
Men då man e utomlands är man som allti kladdig av nå, antingen solkräm eller hudkräm eller alovera eller nånting annat. Å att då sätta på sig kläder är inte speciellt kul. Allt känns smutsigt och hur man än tvättar känns de inte rent..
Sen bli man inte riktigt ren hur länge man än duschar, de är som att vattnet ger nån form av hinna på kroppen. Kanske inbillning men de känns så enligt mig..
Nu e ju jag sjukligt hygieniskt renlig då ja e hemma så de är förmodligen bara inbillning eftersom de inte är som hemma då man e borta. =P

 

Men då ja börjat flagna bestämde jag mig för en oljemassage.
Gick till stället bara tvärs över gatan denhär gången och den tjejen va faktiskt så mycke bättre än där jag va sist! Så dit bli de att gå mer gånger. Fast de är ju inte säkert ja få just hon igen.
Då jag kom ut, som en ny människa, om än oljig, så ser jag att nån ha stucke hål på himlen, de bara vräkte ner! Bara ta sats och kuta till hotellet -

 


Dyngsur.. =)

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0