Händelse på flygplats...

 

Fråga - Vad händer då Kate inte ha sovit på länge och man ger henne två kakor med choklad i, lite jos, en stor skön kudde och en mjuk soffa på en flygplats i Thailand?
Jaaa hon gör ungefär densamma som den gången hon lekte säl mitt på golvet på Phukets flygplats en juldagsmorgon 2011...
Hon somnar!!!

Har absolut inte sovit bra för de ha ropaats i högtalarba varannan minut om plan som ska gå å folk som ska skynda sig. Va fasen låt mig sova!!! =O
Men faktum är att de är inte de värsta, de värsta tänkbara har inträffat - Jag har fryst som en galning!!
Är inte jag i Thailand? Kan man verkligen inte tro...
Sjukt kallt på denhär flygplatsen alltså.. Nån påstår att de är 26 grader ute, då kan de inte va e´mer än 6 inne. Tur att ja ha tjock munktröja och benvärmare!

Ska försöka hitta planet nu, sen ska ja sova som en sork då ja väl kommit på de å gud nåde om de inte står en transfer med en skylt "Kate" då jag kommer till Phuket..
De sista jag känner för just nu är att tjaffsa me taxichufförer.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0