Help from friends..



Ibland kan man behöva en liten push av en vän för att göra saker man inte skulle ha gjort annars..
Ibland kanske de inte riktigt blir som man hade tänkt sig.... ;)
I fallet som bilden visar då är de väldigt gulligt!

Sen kommer vi till andra saker som inte är lika gulliga..
Tex min hälsa..
Jag förstår att folk vill säga hur man ska göra och vad som är rätt.
Får höra -minst- en kommentar om dan på jobbet ang min kost.
Vet att man ska äta si och så för att allt ska fungera blabla..

Men jag kan inte äta för att ni ska må bra.. Jag mår kanske fysiskt bättre om ja äter mer, men psykiskt mår jag ännu sämre då ja äter. Min största skräck är att bli tjock igen!
Jag har fortfarande revben som ideal för jag tycker de är snyggt - Observera - På mig!
Säger inte att de är snyggt på alla.
Och så länge de bara e jag som ska se mig naken, så kan jag bara lyssna på va ja tycker ang min egen kropp. Om nån annan beslutar sig för att dela mitt liv då får jag ta nya ställningstaganden.  

Vet inte hur många gånger jag ha skrive om dehär men tydligen verkar ämnet alltid vara aktuellt.
Är tacksam att ni bryr er om mig, men försök förstå mig oxå.
De är inte så att jag gör dehär bara för att reta er på något sätt.
Hjälper inte att bli arg på mig..
Vet nackdelarna med att ha anorexia så dit vill jag inte igen. Tro mig. =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0