I will overcome....

..and so I die.
 
Antal sprutor - 15
Antal beviljade operationer - 2
Antal ätna hallonbåtar - 11
Antal tankar om döden - Oräkneliga
Antal sorgsna låtar - 2 (på repeat hela dan)
Antal vänner som hört av sig och velat göra nå - 0
Antal packade väskor - 0 (allt e utanför)
Antal avskedsansökningar - 1
Antal drinkar - 0 (Men velat supa mig dyngrak)
Antal kramar - 0
Antal tårar - Oräkneliga

*Din depprimerade jävel, ryck upp dig!*
 
Kände i morse att de kanske finns en anledning att komma tillbaka efter Thailandsresan trots allt!
Operationer å bli fin! =)

Men under dan ha ja komme fram till att va faan ge de?
Kommer fortfarande att vara jag, och de är mig man inte gillar hur ja än ser ut.
De är ingen slump att folk inte umgås me mig, de finns en anledning till de - mig.
 
Så finns de människor som tror att dom gör en god gärning genom att ljuga å hitta på snälla saker om mig och va trevlig mot mig. Om dom bara visste vilken gigantisk skada dom gör me dessa lögner.
När jag kommer hem till mitt så kallade liv känns de dubbelt ensamt och deppigt när jag bevisligen inte behövs i nån annans liv.

Ge mig en anledning och håll mig kvar!
I will overcome....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0