Snälla värld, låt mig gå..


@ Kata Noi Beach
 

Mina naglar e bevis att ja ha sovit dåligt inatt. Ha klöst bort i stort sett varenda en.

 

Om dehär jävla livet bara vill ta slut nångång....

 

Som om allt inte redan va åt helvete så ha ja ryggvärk och kräks - hatar mens. Så fruktansvärt äckligt!
Dom som e dum nog att vilja ha ungar kan väl ha skiten men ja som inte ha nån nytta av mens varför ska ja straffas å ha de ändå?

 

Denhär ensamheten tar sönder mig inifrån och ut....
Bli så arg på folk som har vänner dom umgås med och nån att dela livet med men som inte förstår hur lyckligt lottad dom är.

Att sitta på ett hotellrum i Thailand å önska dö e knappast roligare än att sitta hemma å vilja samma sak, men här tänker jag inte på de varja dag, for ibland kommer roliga händelser mellan tankarna.

 

Har i vartfall bestämt mig för att inte ens försöka umgås me folk när ja kommer tillbaka till Sverige. Har försökt tillräckligt och fått mer avspisningar än ja klarar av. Därför enklast att inte ens fråga igen.
De sällsynta gånger jag umgåtts me nån mår ja så galet bra, men när ja sen bli ensam bli de sju gånger värre för ensamheten hånar mig.

Har funderat över hur länge min pappa egentligen va depprimerad.

Om de är nå som går i släkten?

Han ville oxå dö men sa samtidigt "Nä, man ska inte tänka så" och han va väl den som va lyckligast över att jag sökt hjälp och började må bättre i början av förra året.
Han förstod mig nog bäst. Att han inte avslutade sitt liv tidigare var kanske för han tänkte på oss barn, hur jobbigt de skulle va för oss, men vi miste honom ändå.. och jag e kvar, trasigare än nånsin.

 

Har inga barn, dock ha ja mamma och mina syskon.. Dom har sina egna liv..
De är bara skitsnack att nån annan skulle sakna mig, för var e i sånnafall de människorna nu? Just de.. Skitsnackar..

"Man blir som man gör de", "sluta sitta å tycka synd om dig själv", "de är ditt eget val"..
Jepp, ha hört allt ni tänker.
Men kan garantera att ja ha -inte valt- att må såhär.

Vill oxå va genuint genomglad, göra saker, umgås me vänner varje dag, bli bjuden på fester, åka på utflykter..
Men enligt er gillar ja bäst att sitta ensam å "tycka synd om mig själv"..

"sök hjälp", I did that.. Å se va de gav mig...

 

Så de få bli såhär..

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0