Underbar morgon!!!

Till att börja med gick ja å la mig ganska tidigt igår.
Kände att ja hade inget att va vaken för ändå.
Ställde klockan på 6 och sov relativt bra ända till 5.30 så ja vaknade av mig själv.
För mig är de ju en sovmorgon på 3½ timma så de börja bra.
Klockan 8 va ja på sjukhuset där ja skulle träffa min kirurg och få sprutor för förlamningen. Blev bara 15st denhär gången!
 
Kirurgen med min botox
 
Nu är de bara att vänta på att de ska ge effekt så kommer ja se välda fin ut då ja är i Thailand!!! =)
Inte nog me de så ska dom modellera om mitt ansikte eftersom musklerna i den förlamade sidan gör att ansiktet bli mer hängigt så ska dom fylla ut och skulptera om me fett!!! =D
Sa att när dom då lix tar fett från låret så kan dom ju suga ut några kilo extra..... ;)

Så pratade vi om mina bröst och dividerade lite fram och tillbaka va som skulle bli bra att göra. Jag blev fortfarande nekad att göra större bröst, eller inte nekad, rekommenderad. Jag skulle gå hem och verkligen tänka genom om jag tycker att de är värt de.... Ja och nej.. Men de bli nej, ska inte göra dem större, men ändra dem.
I vilket fall så fick ja operation beviljad!!
 
Ha plockat fram de mesta inför resan, allt ligger i söta små högar här så ja ska väl hitta på ett sätt att packa de. 2 väskor men knappt nå saker. Hmm..
Skor ha ja dock än inte valt vilka ja ska ha me, ska ju köpa de där.
Förra året kände jag att ja hade för lite kläder me mig, ska se om ja kan ta mer i år, smartare kläder. Gått upp i vikt så de är inte speciellt kul men aja, de ordnar dig! =)

Sen känner jag bara en såndär fridfull känsla idag.
En lättnad av nå slag.
Lite oövervinnerlig känne ja mig, "inget kan stoppa mig nu"!
Inget borde kunna bli sämre.. Bara slappna av å låta de som händer hända, för saker händer oavsett!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0