Vilken galen start...

Första dagen på jobbet för i år va ju allt annat än va man hade väntat sig.
Till att börja med sov ja inte mer än ungefär en timma innan väckaren ringde kl 02.00 så ja va ju lagom trött.. Upp å hoppa å iväg på jobbet.
Sen va vi ont om folk i början så man kände direkt "Dehär kommer inte bli en kul dag..."

Tiden gick ändå ganska snabbt.. När ja sen fick lunch runt 9 tiden så brast de totalt.
Va så galet trött! Vi kom in på fotografering - nakenfotografering - va man ser och inte ser.. Å så ha ja en kollega som spårade helt!
INGET ovanligt på dedär stället iofs men ja skratta så ja grät, å sen kunde jag inte släppa dedär utan fortsatte skratta när ja återgått till jobbet.
Där hamnade jag med ännu en helt galen kollega som fick mig att skratta åt allt annat, kunde inte hålla en proffsig attityd överhuvutaget!! =D

Sen hamnade jag på en ensamposition där jag fick sitta och kolla på mina älskade "leksaksbilar" - 111, 112 och 113 som tultade fram och tillbaka i nummerordning... !!
För er som inte vet så är de riktiga brand- och dumperbilar alltså, men dom påminner om Doozers!!!
Måste kolla på denhär youtube-länken så kommer ni förstå mig!
 
http://www.youtube.com/watch?v=H7AthbqkW68
 
Doozers
 
Jag är helt jävla sjuk i huvet. Kommer aldrig att växa upp!
Men vet ni va, så länge jag ha kul så skiter jag i va andra tycker om min dåliga humor. =))
 
Hava a nice day!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0